זה חיוני לכל נהג להיות בפיקוח על ידי צופה בחדר הבקרה, כמו האנשים האלה לשחק תפקיד חיוני בבטיחות של כלי רכב נעים. הצופה חייב להיות גלוי מאוד כדי לתקשר עם הנהג ועליו להיות מודע לסכנות ומכשולים פוטנציאליים. הנהג והצופה צריכים לדון בתמרון שהם מתכננים לבצע לפני שהם מתחילים. אם משתמשים באותות ידיים, הם חייבים להיות גלויים מאוד, כך שהנהג והצופה יכולים לראות אחד את השני.

לדוגמה, בעיתונות ספסל, הצופה בדרך כלל עומד מעל המציל. האדם הזה עוזר למציל עם הטכניקה שלו, מוודא שהברבל לא בסכנה. הם גם עשויים לסייע באריזת המשקולות אם שרירי המציל ייכשלו. שימוש בתצפיתן בדרך זו יכול לעזור במיוחד אם המתמיד מבצע חזרות כפויות.

תפקיד הצופה בחדר הבקרה החל בתחילת המאה ה-20. בתחילה הוא היה מוגבל לתנאי מזג האוויר. תפקידו של הצופה התרחב וכלל דיווח על כל סוגי מזג האוויר הקשה. תפקידו של משגיח הורחב כדי לכלול דיווחי אש ודיווחי עומק שלג. עם זאת, רוב תפקידי הזיהוי עדיין בוצעו על ידי אנשי אכיפת החוק, הצבא והתעופה. איתור מתנדבים לא הפך למנהג נפוץ עד שנות ה-50.

ציוד הגנה אישי (PPE) חשוב לצופה כדי להגן על עצמו מפני כימיקלים. באופן ספציפי, כפפות צריכות להיות עשויות מחומרים עמידים בפני ממסים. כפפות מתאימות ימנעו מהכימיקלים להתקרב לעור. היצרן של PPE יכול לעזור לצופה לבחור את הכפפות המתאימות לכימיקלים שונים. קרמי מחסום פחות יעילים מכפפות. למרות זאת, הם חלופה טובה לכפפות.

תחנות תצפית בחדר בקרה הן חלק חיוני בתהליך הניטור, והן הכרחי לצפייה בטלסקופ גדול בשמי הלילה. יש כמה יתרונות שיש תחנת תצפית. בין אלה הם עלות-יעילות וראות. בנוסף לכך, הם מספקים תצפית טובה יותר על השמיים מאשר על יצירות מסורתיות. ל-SAS GUI יש אפשרות להיכנס לאגירת שמיכות. הצופים מרוויחים 13/שעה ומקבלים תשלום של 21/שעה אחרי שהם עובדים 40 שעות. ציוד אישי, כגון סרבל כתום, זמין עבור תשלום של כ-650 דולר לשנה, ו-100 דולר ליום עבור שנת העבודה הראשונה.

פרטים נוספים: מוקד צופה