ניתן לתאר פרספקס כגיליון אקריליק ברור. שימושיו שונים מאלה של פוליקרבונט. יש המעדיפים את המראה השקוף של פרספקס, ואילו אחרים מעדיפים את עמידותו. כך או כך, לשני הסוגים יש יתרונות משלהם. קרא על מנת לגלות מדוע זה הבחירה הטובה ביותר עבור הפרויקט שלך. בואו נסתכל על כמה מאלה. פרספקס: היתרונות

. זה קל לקדוח ולחתוך פרספקס. רוב היצרנים הגדולים משתמשים בקידוחי טוויסט, אבל תמיד מקפידים להשתמש בתחנה אחורית כדי למנוע קידוח בעת הקידוח. . לעולם אל תשתמש אגרוף מרכז לקדוח דרך פרספקס. – לפני הקידוח, לקדוח חורי טייס קטנים. בחר צבע שקוף או מוצק. – אתה לא יכול להעביר אור דרך מגוון שקוף.

בהירות אופטית. גיליונות אקריליק ברורים מאוד כך שהם לא ישפיעו על הראייה שלך. פרספקס גם מציע בהירות אופטית. אקריליק הוא ברור יותר מזכוכית כאשר הוא באיכות הגבוהה ביותר. . זה עמיד. – ידידותיות לסביבה. הוא ניתן למחזור 100% ויש לו טביעת רגל סביבתית נמוכה. הוא גם ניתן למיחזור, מה שהופך אותו לבחירה ידידותית לסביבה.

– שקיפות. פרספקס זמין בצבע שקוף או מוצק. הדבר מאפשר לך לבחור את סוג החומר שאתה זקוק לו. לדוגמה, אקריליק שקוף מאפשר לאור לעבור דרכו, בעוד אקריליק בצבע מוצק יחסום אותו. ללא קשר לאפשרות שתבחר, תוכל למצוא מגוון שימושים עבור פרספקס. פרספקס הוא בחירה מצוינת לפרויקטים שאינם דורשים זכוכית.

-תכונות אקוסטיות באיכות גבוהה. מוצרים יפים ניתן לייצר עם אקריליק באיכות הגבוהה ביותר. גם שקיפות אקוסטית חשובה. יתר על כן, אקריליק שקוף מאפשר לאור לזרוח דרכו ומאפשר יצירתיות רבה. בנוסף, אתה יכול לבחור להיות בצבע מוצק. זה לא ישפיע על הפרויקט שלך ועדיין יראה טוב. אם אתה רוצה להעביר אור, אתה יכול לבחור את הגרסה השקופה.

– עמידות. הכוח והבהירות של פרספקס הם שאין כמותם. אקריליק חזק מזכוכית ויכול לעמוד ביסודות. למעשה, פרספקס הוא יותר עמיד מזכוכית ויותר עמיד בפני ניפוץ. צבעו עמיד מאוד גם לקרני אולטרה-סגול. בניגוד לזכוכית, היא ניתנת למחזור ב-100%. עלות האפקטיביות שלו הופכת אותו לבחירה המועדפת עבור יישומים רבים.

– כוח. פרספקס הוא החומר הסטנדרטי לתעשיות רבות. החומר האקרילי השקוף שלו חזק ועמיד יותר מחומרים אחרים כמו מתכת. זוהי בחירה מצוינת למסגרות חלונות ותצוגות זכוכית בשל עמידותה ושקיפותה הגבוהה. זה גם טוב יותר לסביבה. החומר ניתן למחזור ב-100%, אז אתם יכולים להיות בטוחים שהוא בטוח לסביבות הביתיות והחוצות שלכם.

– עמידות. פרספקס חזק ועמיד יותר מזכוכית אחרת. אפשר גם למחזר אותו. עובייה דומה לזה של זכוכית מינרלית. חומר זה טוב יותר עבור חלונות, מראות ורהיטים מסוגים אחרים. הוא גם פחות יקר מזכוכית מינרלית. מגוון צבעים זמינים. בנוסף למגוון רחב של צבעים ועובי, פרספקס היא בחירה מצוינת ליישומים מסחריים ותעשייתיים.

כוח אופטימלי. כוחו הוא היתרון הגדול ביותר שלו. זה יכול לעמוד בפני השפעות ולהיות תוספת גדולה לכל בניין. הוא קל מאוד וניתן לחתוך אותו בקלות לכל גודל. עם זאת, מסור יכול לפגוע פרספקס. מסור מונע מומלץ לפרויקטים גדולים יותר. צפיפותו היא 1.18g/cm3, מה שהופך אותו קל לטפל ולשמור.

שיטות ייצור מתקדמות מאפשרות להפוך את החומר לכמעט כל דבר. מאות יצרנים כיום יוצרים גיליונות אקריליים ייחודיים. ניתן להשתמש בפרספקס להכנת פריטים דקורטיביים כמו גם חלונות ודלתות לבית או למשרד. אפשרויות אלו אינן זמינות בזכוכית, אך יגרמו למרחב שלך להיראות מקצועי יותר. ניתן להוסיף את החומר בקלות לרהיטים שלך. ואתה אפילו יכול להשתמש בו בסביבה החיצונית שלך.

פרספקס הוא עמיד ועמיד אולטרה סגול, כך שזה נהדר לניקוי. זו בחירה אידיאלית עבור שילוט, תצוגה, ורהיטים. שני החומרים עמידים בפני אולטרה-סגול וניתנים לפגיעה קלה בחום ובאור השמש. לכן הם השקעה חכמה. זוהי בחירה מצוינת עבור מי שרוצים לקצור את יתרונות החומר. הטיפים האלה מעולים למגורים ופרויקטים מסחריים.

פרטים נוספים: https://www.hrskinepil.com/product-page/%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%A7%D7%A1-%D7%A9%D7%A7%D7%95%D7%A3-%D7%97%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%9A-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94