אנשים רבים שואלים את עצמם, " למה אני צריך להדפיס על הבגדים שלי?"התשובה תלויה לחלוטין בתמונה שאתה רוצה להעביר ובצבע הבגדים. להלן מספר טיפים לבחירת העיצוב והצבע המתאימים להדפסה שלך:

למה להדפיס על הבגדים שלך?

אתה עשוי לתהות מדוע עליך לבחור להדפיס על בגדים הטריקו שלך. התשובה היא פשוטה-בגדים יכול להיות דרך זולה כדי לקדם את העסק שלך. וכמובן, יש יתרונות רבים להדפסה על בגדים. ראשית, איכות ההדפסה היא ללא תחרות. ומכיוון שאתה יכול ליצור עיצובים מותאמים אישית, אתה לא צריך לשבור את הבנק! אז, הנה כמה סיבות לשקול:

הטכנולוגיה הדיגיטלית שינתה את עולם הדפסת הבגדים, אך אי אפשר לשכוח מהשיטה המסורתית. העברות פלסטיזול כרוכות בשימוש בחום ולחץ ליצירת עיצוב, והן גם אופציה מצוינת אם ברצונך להוזיל עלויות. ראוי להזכיר כי לא לפלייט ולא לחברות אחרות אין שום חלק בעסק שלך, כך שאינך צריך לדאוג שהוא יהיה קשור אליהם.

יתרון נוסף של הדפסה דיגיטלית הוא מהירות מוגברת. ניתן להדפיס בגדים בעלות נמוכה בהרבה ותפנית מהירה יותר משיטות הדפסה מסורתיות. אבל החיסרון הוא שאתה צריך יותר מקום מהרגיל. באופן כללי, די. טי. ג ' י מדפיס בגד בשבריר מזמן הדפסת המסך, והתהליך נטול בלגן. בין אם תבחר בהדפסת מסך ובין אם תבחר בהדפסת מסך תלוי בצרכי העסק שלך ובהעדפות הלקוח שלך.

איך אתה מדפיס על בגד?

לאחר שיצרת את התמונה שברצונך להדפיס על הבגד שלך, עליך להכין את התמונה להדפסה. לפני ההדפסה על בגד, טען את התמונה לתוכנית עריכת תמונות. חשוב להשתמש בתכונות עריכת התמונות הבסיסיות. לאחר מכן, הפוך את התמונה כך שהטקסט יהיה בצד ימין של התמונה כאשר הוא מגוהץ. לאחר מכן, הגדר את הגדרות הגיהוץ לחום נמוך.

לאחר מכן, השתמש במכבש חום כדי להעביר את התמונה לבגד. ניתן גם להשתמש בהדפסת סטנסיל. שיטה זו נהדרת להפקות המוניות, מכיוון שהיא יכולה להדפיס מגוון צבעים בבת אחת. שיטה זו אינה מתאימה עיצובים הדורשים פירוט מורכב, עם זאת. לאחר מכן, בחר הדפסת סטנסיל לעיצוב מסובך יותר. למרבה המזל, שתי השיטות יכולות לשמש למטרות שונות. החיסרון של שתי השיטות הוא שיש להם חסרונות, כולל הדפסים באיכות ירודה.

ראשית, תזדקק לתמונה באיכות טובה. תמונה באיכות גבוהה פירושה שהיא תדפיס נכון על הבגד. וודא שהעיצוב שלך מפורט וקל לקריאה. השתמש בתוכנת עריכת תמונות כדי להכין את התמונה לפני ההדפסה. זה יחסוך לך זמן מאוחר יותר כאשר אתה חותך את העיצוב. ודא שהתמונה שלך היא בגודל ובצורה שאתה רוצה. לאחר מכן, העלה את התמונה למדפסת שלך. תמונה באיכות גבוהה אומר שזה ייראה טוב יותר על הבגד שלך, אז אתה תהיה מרוצה מהתוצאות.

איך לבחור חברה להדפיס על בגדים?

בבחירת חברת דפוס להדפסת העיצוב שלך, עומדות בפניך שתי אפשרויות עיקריות. אתה יכול לבחור חברה עם תיק גדול, או שאתה יכול לבחור אחד פחות מרשים שיש לו כמה דוגמאות. בכל מקרה, אתה צריך לחפש חברת הדפסה עם שילוב של סוגים שונים של פרויקטים. בנוסף תיקי, אתה צריך גם לחפש מוצר איכותי תמחור תחרותי.

בעת בחירת חברה להדפיס את העיצוב שלך, אתה צריך גם לשקול את היעד הדמוגרפי ואת שוק היעד. אם העסק שלך חותר להגיע לילדים או המפרקים המבורגר, זה יכול להיות רעיון טוב ללכת עד הסוף עם הצבעים. עם זאת, אם ניתן לזהות בקלות את הלוגו של החברה שלך, עליך להימנע מהדפסת יותר מדי צבעים על עיצוב. יותר מדי צבעים יכולים לגרום לעיצוב להראות ילדותי, ובסופו של דבר תוציא יותר כסף ממה שתכננת במקור. עדיף גם ללכת עם פחות צבעים מכמה. בדרך זו, סביר יותר שתמצא עיצוב תואם לחלקים אחרים של תלבושת.

הדרך הטובה ביותר למצוא חברה להדפיס על בגדים היא לבדוק את שירות הלקוחות שלהם. חברת הדפסה טובה תקשיב לצרכים ולרעיונות שלך ולא תדחוף אותך לעבר עיצוב שנקבע מראש. חברה גרועה לא תגיב לשאלות או לחששות שלך ותקשה על התהליך הרבה יותר ממה שהוא צריך להיות. חברת הדפסה בגד מותאם אישית טוב יהיה שם כדי לעזור לך לאורך הדרך.