קניית רכב בסוכנות טויוטה יכולה להיות חוויה מרגשת. זו גם אחת הדרכים הפופולריות ביותר לרכוש רכב. אבל איך זה עובד?

איך סוחרי מכוניות קונים מכוניות?

קניית רכב היא תהליך מסובך. אתה צריך לדעת את המידע הנכון כדי לקבל החלטה נבונה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי ביקור במספר סוכנויות כדי לקבל הצעות מחיר מרובות. זה ייתן לך את כוח המיקוח לבצע את הרכישה במחיר הנמוך ביותר.

סוכנויות רוכשות מכוניות חדשות ומשומשות ממכירות פומביות סיטונאיות. מכירות פומביות אלה מכרו 9 מיליון מכוניות משומשות בשנה שעברה. סוכנויות יכולות גם לרכוש מכוניות משומשות ממגרש משלהן, או מסוחרים אחרים. זה חוסך אותם מדמי מכירה פומבית.

אם אתה מתכוון למכור את המכונית שלך, תזדקק לשטר מכירה. ניתן גם לרכוש מדבקת בדיקה חדשה. אתה צריך גם לבדוק עם היועץ המשפטי לממשלה כדי לברר מה החוק הוא במדינה שלך.

אתה גם צריך לקבל מדיניות החזרת סוחר. לא נדיר שסוחרים מציעים תוספות שאינן נחוצות. אלה יכולים לעלות אלפי דולרים. לא מומלץ לרכוש תוספות בסוכנות.

מדבקת החלון היא אינדיקטור טוב לסימון הסוחר. הסימון של הסוחר הוא בדרך כלל מעל המפעל.

ישנן סיבות רבות לסוחרים לבצע סימון על מכונית. הראשון הוא שהסוכנות צריכה להרוויח. שנית, הם צריכים למשוך לקוחות חדשים. הכלכלה האיטית הקשתה על סוחרי מכוניות להביא עסקים חדשים.

כיצד פועלות סוכנויות רכבים?

באופן כללי, סוכנויות רכב הן חברות פרטיות שקונות מכוניות מיצרנים ומוכרות אותן לציבור. הם מעורבים גם תחזוקה ותיקון. עסקים אלה מעסיקים אנשי מכירות, טכנאים ומכונאים. לעתים קרובות יש להם גם אדמות שבבעלותם ושוכרים לדיירים.

מלבד מכירת כלי רכב, הם עשויים גם להציע ביטוח אחריות מורחבת. הם גם מוכרים חלקי רכב וזעזועים מלאי ומאות מוצרים ייחודיים אחרים. הם עשויים גם להציע הצעות עונתיות או לספק תמריצים מיצרני הרכב.

באופן כללי, סוכנויות רכב מרוויחות הרבה כסף ממכירת ביטוח ואחריות. הם יכולים גם להרוויח כסף ממכירת צמיגים ואבטחת גלגלים. הם יכולים גם להרוויח כסף ממימון.

עם זאת, סוכנות רכב לא מרוויחה הרבה כסף ממכירת רכבים. הם עשויים להרוויח כסף מקווי עסקים אחרים, כגון מקרקעין. הם גם חייבים לעקוב אחר המלאי והמכירות שלהם. הם גם צריכים למצוא לקוחות חדשים ולשמור על לקוחות קיימים מאושרים.

החלק החשוב ביותר של סוכנות רכב הוא לדעת החשובים של תעשיית הרכב. הם מעורבים גם בהתמודדות עם חברות פיננסים, משקיעים בודדים וסוכנויות אחרות. המשמעות היא שעליהם לדעת את התנאים הנכונים להציע ללקוחותיהם. הם גם צריכים לשלם עבור הריבית על המלאי שלהם.

למה סוכנוית רכבים כל כך פופולריות?

מבחינה היסטורית, סוכנויות רכב היו בין הכוחות הכלכליים הגדולים ביותר באמריקה. הם יוצרים מקומות עבודה, מייצרים מיסים ונותנים חסות לאירועים קהילתיים מקומיים. עם זאת, הסביבה הכלכלית באזורים רבים במדינה הייתה קשה לסוכנויות.

סוכנויות התמודדו עם אתגרים רבים מאי פעם. ההאטה הכלכלית הקשתה על הסוחרים למשוך לקוחות חדשים. הם גם חייבים לעבוד כדי לשמור על לקוחות קיימים.

סוכנויות צריך נדל ן יקר לפעול, הם חייבים להיות כוח אדם למכור מכוניות. הם בדרך כלל זיכיונות עצמאיים של יצרנית מזוהה.

סוחרי רכב יש את היכולת להשפיע על חוקים לטובתם. מדינות מסוימות העבירו חוקים שנועדו להגן על סוכנויות עצמאיות. עם זאת, החוקים פורשו כדי למנוע מסטארט-אפים לפתוח חנויות משלהם.

כמה יצרני רכב מדור קודם בודקים דגמי מכירות ישירים לצרכן. כמה סוכנויות הגיבו על ידי הולך מודל במחיר אחד. זה יותר כמו למכור כמה שיותר מכוניות, במקום למכור ללקוח אחד.

חלק מהסוכנויות מזכות לקוחות בשיעורי הלוואות נמוכים יותר. הם גם מעודדים לקוחות לרכוש תוספות, כגון אחריות מורחבת או מכשיר נגד גניבה.

סוכנויות רבות השקיעו במיומנויות מחשב, כמו גם במיומנויות בינאישיות, כדי להבטיח חווית קנייה מותאמת אישית יותר. שמונים אחוז מהצרכנים מעדיפים חברות המציעות התאמה אישית רבה יותר.

עליית כלי הרכב החשמליים שינתה את תעשיית הרכב. סוכנויות מאבדות הכנסות לטווח הארוך מכיוון שהצרכנים בוחרים ברכבי רכב חשמליים. סוחרי גם צריך להתמודד עם הלוגיסטיקה של העברת מוצרים מוגמרים.