האם אתה זקוק להתרענן לרכב החברה שלך? צביעת רכב הוא פתרון אידיאלי. רכב צבוע טרי מעביר מקצועיות וניקיון ללקוחות פוטנציאליים, ומגביר את נאמנות הלקוחות בתהליך.

מכונית שנצבעה יכולה גם להעלות את מחיר המכירה החוזרת שלה. עם זאת, חשוב לציין שרק חנויות צבע מוסמכות ואמינות צריכות לבצע שירות זה.

למה הצבע של המכונית שלי מתקלף?

שלוש שכבות ציפויי המגן של המכונית שלך-פריימר, צבע ומעיל שקוף – פועלות יחד כדי לספק הידבקות, הגנה מפני שריטות קלות ונזקי שמש, כמו גם עמידות. פילינג, המכונה גם דה למינציה, יכול להתרחש כאשר שכבה אחת או יותר מאבדות הידבקות למתכת החשופה שמתחת.

זה יכול להתרחש מסיבות שונות, כגון מכות, שריטות או צבע סדוק; חשיפה ארוכה לתנאי מזג אוויר קשים כמו גשם או שלג; מלח דרכים; ומזהמים אחרים. כל אלה יכולים לשחוק את המעיל הברור הבסיסי ולפגוע בשלמותו.

למרות שזה יכול להתרחש בכל רכב, זה נפוץ יותר באזורים עם חשיפה גבוהה. חשוב להחנות את רכבכם מתחת לגג, במוסך או במקום מוגן מפני הצטברות לכלוך ואבק.

חשוב לתקן כל צבע מתקלף על הרכב שלך בהקדם האפשרי. פעולה זו יכולה למנוע נזק נוסף כגון חלודה או כשל מבני.

איזה צבע לרכב הכי קל לתחזוקה?

בחירת הצבע הנכונה לרכב שלך היא החלטה חשובה שתשפיע על כמה אתה מוציא על תחזוקה ותיקונים. יתר על כן, בחירת גוון תוסס עשויה לעזור להגביר את ערך המכירה החוזרת שלו בעת מכירתו בעתיד.

עדיף לבחור צבע שאינו מראה לכלוך ואבק באותה קלות כמו צבעים אחרים. זה יחסוך לך זמן וכסף לאורך זמן.

בגלל החשיפה הפחות תכופה שלהם ללכלוך, קל יותר לנקות לבן, כסף, אפור וגווני כחול מאשר צבעים כהים יותר. בגלל הצבעים הבהירים יותר, בוץ לא מצטבר במהירות על לוחות נמוכים יותר.

האדומים פופולריים בזכות המראה התוסס שלהם, אך יכולים להיות רגישים יותר מצבעים בהירים אחרים לכתמי מים או סימני מערבולת. יתר על כן, שמירה על ניקיון האדומים דורשת מאמץ רב יותר מאשר שמירה על צבעים בהירים יותר כמו כחול או ירוק.

שחור קשה יותר לניקוי מאשר צבעים בהירים יותר, מכיוון שהוא חושף לכלוך וכתמים הרבה יותר בקלות.

להיפך, גימורים מתכתיים נוטים להראות לכלוך בקלות רבה יותר מאשר צבע מוצק. עם זאת, גימורים מתכתיים לא כולם נוצרו שווים. כסף מתכתי ומעילי פנינים עשויים להסתיר פגמים טוב יותר מצבעים אחידים, אך הם עדיין יכולים להראות יותר כשאתה מסתכל מקרוב.

לקריאה נוספת היכנסו

https://www.hameyashrim.co.il/%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/