כאשר אתה רוצה לרכוש חולצה חדשה לעצמך, אתה בהחלט צריך לשקול חולצת Dri-Fit. חולצות אלה נועדו לקדם גמישות ולהימנע מתנועה מוגבלת. הם נעשים בגמישות גוברת ובמתח. בזמן שאתה יכול למצוא חולצות מכופפות זולות בחנות ג 'יי-סי פני המקומית שלך, אתה תקבל איכות הרבה יותר טובה לכסף שלך אם אתה קונה ממותג ידוע.

העיצוב של החולצות האלה מאפשר למים לפתות מהר זיעה, מה שמשאיר אותך יבש ונוח. זה אומר שהחולצה שלך לא תכביד עליך בזמן שאתה שוחה, וזה חשוב לבטיחות במים. חולצות בכושר Dri מכילות שרוול קצר וחומר נגיש בכתף ובצוואר כדי לאפשר לך להשתמש בידיים שלך בזמן שחייה. הם גם זמינים במגוון צבעים, מה שמאפשר לך לבחור חולצה שמתאימה לך.

יש נייקי שורה שלמה של חולצות Droni-Fit. צמרות אלה הן 100% פוליאסטר ומאפיינות טכנולוגיות קרם לחות שעוזרות לאתלט להישאר מגניב. חולצות מיומנות מצויות לעתים קרובות בקו הפולו גולף של נייקי. הבד הוא קל משקל ומרגיש רך נגד העור. הבדים והעיצובים האיכותיים הופכים את החולצות האלה לבחירה מושלמת למגוון פעילויות, ממגרש הגולף לחדר הכושר.

החומר ניתן לנשימה גם יותר מחומרים מסורתיים. בגלל שהוא יכול להחזיק עד פי שבעה ממשקלו במים, חולצות Dri-Fit לעזור לך להישאר יבש ונוח גם במהלך אימונים אינטנסיביים. שלא כמו כותנה וחומרים אחרים, הם לא לוכדים לחות, אז אתה מרגיש מגניב גם כשאתה מזיע. בניגוד לכותנה, גם בחולצות מיומנות אין ריחות.

כדי לטפל בחולצה שלך, עליך לכבס אותה בנפרד מבגדים אחרים. אם אתה רוצה לשטוף אותו במים חמים, הכותנה תתכווץ, והחום יגרום לו להתקמט. כדי למנוע ממנו לדעוך, השתמש במים קרים ונמנע משימוש במרכך כביסה. אתה צריך גם להימנע מלשים בגדים בכושר מהיר במייבש. ייבוש אותם בתוך המייבש עלול לפגוע בבד ובעיצוב.

חולצות Nike Dri-Fit הן קלות משקל, ניתנות לנשימה, ועשויות מפוליאסטר מיקרו-סיבים. החומר פועל כדי למשוך לחות מהעור ומאפשר לו להתאדות מהר יותר. היא גם עוזרת למערכת הקירור הטבעית של הגוף לתפקד במיטבה. ספורטאים רבים אוהבים את חולצת ה-DRI-FIT כי היא עוזרת להם להזיע גם כשהם בתנועה. עם היתרונות שהיא מציעה, חולצה זו בהחלט תעזור לך להישאר יבש במהלך האימונים שלך.

נייקי יצרה את האריג עבור חולצות Dri-Fit, שמאפשר לחות להיות מרושעת רחוק מהגוף. לחולצות ה-DRI-FIT של נייקי יש חומר דק ביותר שנקרא ”DRI-FIT”. חומר זה מיוצר באמצעות מיקרוסיבים פוליאסטרים, חומרים אנטי-בקטריאליים, ומאפייני קריאת לחות. למרות היותם דקים יותר, חולצות מיומנות מאפשרות זרימת אוויר וביצועים טובים יותר.

פרטים נוספים: Dri-Fit Shirts