לינק אנד קו הוא מותג ניידות חדש שיושב בין יצרני רכב שמוכרים מכוניות ושירותי שיתוף מכוניות. היא שואפת להציג מודל חדש לחלוטין של ניהול משאבים לעולם הניידות.

המודל העסקי של החברה מסתמך על מנוי, כאשר הלקוחות משלמים תשלום חודשי כדי לשכור את המכונית שהם צריכים. היא פועלת באמצעות רשת רחבה של מועדונים המשמשים לא רק כמרכזים תפעוליים עבור המותג אלא גם משמשים כמקומות מפגש חברתיים עבור מנויים ובעלי מכוניות כאחד.

מה זה לינק אנד קו ישראל?

לינק אנד קו  ישראל היא יצרנית רכב המייצרת רכבים היברידיים פלאג-אין ומקווה להיות יצרנית הרכב הסינית הראשונה בשוק הרכב בישראל. לשם כך הם מתכננים לשתף פעולה עם קבוצת מאייר – סוחר הרכב הגדול בישראל – על ידי הפצת הדגמים שלהם באמצעות רשת חנויות ניסיון.

לינק אנד קו ישראל מוכרת רכב היברידי פלאד אין הנקרא 01, רכב זה הוא אחד הרכבים המדהימים ביותר, רכב "01" הינו רכב שטח קרוסאובר קומפקטי זה כולל טכנולוגיה מרשימה כלשהי, כולל מנוע היברידי פלאג-אין המסוגל לנסוע 70 ק" מ על חשמל לפני המעבר לגז. בנוסף, אתה מקבל מערכת אינפוטיינמנט אטרקטיבית כמו גם ממשק מסך מגע אטרקטיבי-אבל המנוע החשמלי שלה באמת זורח.

מה יש ברכב היברידי?

כלי רכב היברידים משתמשים במנוע בנזין ומנוע חשמלי, שעובדים יחד כדי לשפר את יעילות הדלק. ככאלה, מכוניות אלה משיגות פליטות ועלויות נמוכות יותר מאשר עמיתיהן הלא היברידיות; חלק מהדגמים הטובים ביותר יכולים לחסוך לנהגים עד 40% בהוצאות הגז.

היברידים בנויים מחומרים קלים כדי לחסוך באנרגיה. הם עשויים גם להיות בעלי "בלם חידוש", אשר משתמש בתנועה קדימה של המכונית כדי לייצר חשמל המאוחסן בסוללה לשימוש בעת האטה או הפעלת המנוע החשמלי.

בלימה רגנרטיבית היא צורה יעילה של לכידת אנרגיה, מכיוון שהיא חוסכת חום שאחרת היה הולך לאיבוד במהלך החוף או הבלימה. לאחר מכן ניתן לאחזר אנרגיה מאוחסנת זו ולהשתמש בה לטעינת הסוללה במועד מאוחר יותר.

דרך נוספת שבה היבריד משפר את צריכת הדלק היא באמצעות צמיגים בעלי התנגדות גלגול נמוכה. צמיגים קונבנציונליים יש התנגדות גלגול גבוהה יותר, כלומר המנוע צריך לעבוד קשה יותר כדי להזיז את המכונית.

מכוניות היברידיות עשויות להשתמש בצמיגים מיוחדים בעלי ביצועים גבוהים המיועדים לשיפור אחיזה והפחתת עמידות גלגול, אשר עשויים גם לשפר את צריכת הדלק בהתאם לדגם.

רכב היברידי מלא כולל סוללה גדולה ומנוע חשמלי חזק המספקים מספיק כוח להניע את המכונית על חשמל בלבד לנסיעות קצרות במהירות נמוכה, ומאפשרים לה לנסוע רחוק יותר מאשר היברידים מתונים ללא שימוש בבנזין. למרות יקר יותר, מכוניות אלה להתפאר הרבה יותר טוב צריכת הדלק ולעשות אפשרויות אידיאלי נהיגה בעיר שבו עצירות תכופות, חוף או בטלה עלולה להתרחש.

מהם היתרונות של מכונית היברידית?

רכבים היברידיים הם אפשרות ידידותית לסביבה, תוך שימוש בפחות דלק ופולטים פחות פליטות. יתר על כן, הם דורשים פחות תחזוקה מאשר מכוניות מונעות גז-כלומר פחות חלקים צריכים להחליף לאורך זמן.

כלי רכב היברידיים מספקים צריכת דלק מעולה מאשר עמיתיהם המקובלים, מה שהופך אותם לחסכוניים יותר להפעלה. מחשבון "זולל גז" של אדמונדס יכול לעזור לך להעריך כמה כסף תוכל לחסוך על ידי מעבר להכלאה.

צריכת הדלק של היברידית תלויה במספר גורמים, כולל הרגלי הנהיגה שלך ואת התלות שלה גז עבור כוח. בממוצע, היברידיים נוטים להיות חסכוניים יותר בדלק מאשר עמיתיהם המקובלים; עם זאת, זכור כי החיסכון עשוי להשתנות.

אם אתה רוצה לשפר את יעילות הדלק שלך, מכוניות היברידיות מציעות את התכונה" סרק כבוי " אשר מכבה את המנוע כאשר נייח, חיסכון בדלק. מנוע חשמלי נכנס בעת הצורך להאצה ולבלימה מתחדשת עוזר לחסוך באנרגיה במהלך האטות או עצירות.

רכבים אלו חסכוניים יותר בדלק ממכוניות מסורתיות, ומאפשרים להם לכסות מרחקים ארוכים על מיכל גז אחד. עם זאת, חשוב לזכור שהם עדיין פולטים פליטות כאשר המנוע כבוי.